SEO çalışmalarında ilk adımların başında rakip web site analizi gerçekleştirmek yer alıyor. Rakip siteler arama motorlarında nasıl performans gösteriyor? Hangi anahtar kelimelerden ziyaretçi alıyor? Bunları keşfetmek başarılı olmanın ilk adımıdır. Bu anahtar kelimelere göre siz de sayfalarınızı oluşturabilir ve müşterilerinizin karşısına çıkabilirsiniz. Tamamen ücretsiz olan bu araç rakip analizi yapmanıza imkan tanıyor. Rakiplerin anahtar kelime bazlı sıralamasını, aylık aranma sayısı (hacim), CPC ve tahmini tıklamaları keşfedebilirsiniz.
İçerik boşluklarını (GAP) doldurarak web sitenizin SEO performasını geliştirebilirsiniz. Gizli anahtar kelime hazinelerini hemen şimdi keşfedin ve internette daha görünür olun! Ancak yolun başında olduğunuzu unutmayın, gerçekçi hedefler koyarak sabırlı ve planlı olmaya özen gösterin. Acele yapılan seo çalışmaları web sitenizin Google'daki itibarına zarar verebilir ve spam olarak görülebilir. Backlink Checker aracımız ile rakip web sitelerine gelen geri bağlantıları da mutlaka incelemenizi öneririz!
Yukarıdaki online aracımıza sektörünüz ve nişinizle alakalı en iyi 3-5 web sitesini girmeniz fikir açısından size yardımcı olacaktır. En çok hangi anahtar kelimelerden ziyaretçi aldığını tek tıkla görüntüleyebileceksiniz. Buradan elde edeceğiniz verilerle beraber anahtar kelime araştırmanızı yapabilir, rakiplerinizi tanıyabilir ve içeriklerinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz.
🚀 Rakip analizini sürekli bir şekilde devam ettirmeniz yararınıza olacaktır.
"Rakip analizi, başarılı bir SEO stratejisinin bel kemiğidir. Rakiplerinizin ne yaptığını anlayarak, onları geride bırakmak için fırsatlar belirleyebilirsiniz." - Rand Fishkin.
"Sadece rakiplerinizin anahtar kelimelerine odaklanmayın. Backlinkler, içerik ve sosyal medya dahil olmak üzere tüm SEO stratejilerini analiz edin. Bu, size onların güçlü ve zayıf yönlerine dair bütünsel bir bakış açısı sağlayacaktır." - Neil Patel, Crazy Egg'in Kurucu Ortağı.